Home / News / پاکستان بحریہ کی اہم خبر
pakistan-navy

پاکستان بحریہ کی اہم خبر

چین نے پاک بحریہ کے لئے پہلی قسم 054A / P فریگیٹ لانچ کیا

(کراچی) چین کے ہڈونگ ژونگہوا نے پاکستان نیوی کے لئے پہلی قسم 054 A / P فریگیٹ لانچ کیا ، اسے میڈیا نے اتوار کے روز رپورٹ کیا۔ پاکستان کے آرڈر پر آنے والے چار جہازوں میں یہ پہلا جہاز ہے۔

تفصیلات کے مطابق ، ٹائپ – 054 A / P جہاز جدید سطح ، سب سطح اور اینٹی ایئر ہتھیاروں اور سینسروں سے لیس آرٹ فریگیٹس کی ریاست ہیں۔ ایک بار تعمیر ہونے کے بعد یہ بحری جہاز پاکستان بحریہ کا سب سے زیادہ تکنیکی طور پر اعلی درجے کا پلیٹ فارم ہوگا جو بحر ہند کے خطے میں مستقبل کے چیلنجوں کا مقابلہ کرنے اور امن ، استحکام اور طاقت کے توازن کو برقرار رکھنے کی اپنی صلاحیت کو مستحکم کرے گا۔

2017 میں ، پاکستان نے دو قسم کے 054 A / P فریگیٹوں کی فراہمی کے لئے پہلا معاہدہ کیا۔ مزید دو بحری جہازوں کے لئے ایک اضافی معاہدہ کا اعلان جون 2018 میں کیا گیا تھا۔ دوسرے جہاز کے لئے اونچائی رکھنے کا کام رواں سال مارچ میں ہوا تھا۔ آخری دو جہازوں کے لئے اسٹیل کاٹنے کا عمل گزشتہ سال نومبر میں ہوا تھا۔ چاروں اکائیاں چین میں تعمیر کی جائیں گی اور 2021 تک پاکستان کو فراہم کی جائیں گی۔

قسم 054A ایک ملٹی رول فریگیٹ ہے اور اس کی لمبائی 134 میٹر ہے ، 4،000 ٹن کی نقل مکانی کے لئے 16 میٹر کی بیم ہے۔ ان کے عملے میں 165 ملاح ہیں اور ان میں پی جے 266 ملی میٹر مین گن ، آٹھ سی 803 اینٹی شپ میزائل اور ٹارپیڈو لانچر لگے ہیں۔

Share
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Check Also

زمین پر قبضے کے خلاف سمون برادری کا عمر کوٹ پریس کلب کے سامنے احتجاج

ضلع سانگھڑکے علاقے اچھڑوتھرکے رہائشی محمد رمضان سموں، لکمیر سمون وغیرہ نے گاؤں کے معزز …