Home / international news / آذربائیجان کا کشمیرکے حق میں مؤقف

آذربائیجان کا کشمیرکے حق میں مؤقف

آرمینیا اور آذربائیجان کے درمیان جھڑپوں میں بھارت آرمینیا کے حق میں میدان میں آگیا، زمینی اور آن لائن پشت پناہی کررہا ہے، بھارتی غیر سرکاری تنظیم آرمینیا کی مدد کے لئے بھارت سے چندہ جمع کرتی رہی ہے۔

آذربائیجان اور آرمینیا کے درمیان امن اعلان کے باوجود ، بھارت ہر ممکنہ فورم پر آرمینیا کو اپنی غیر مشروط مدد فراہم کرتے رہے ہیں، دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ بات سرکاری طور پر بھارتی غیر جانبدارانہ موقف کے خلاف ہے، جس نے لڑائی کرنے والی جماعتوں کو خطے میں “امن برقرار رکھنے” کے لئے کہا تھا۔

بھارتی وزارت خارجہ نے ایک بیان میں کہا تھا کہ بھارت قرہ باخ صورتحال پر تشویش کا اظہار کرتا ہے ، جس سے علاقائی امن و سلامتی کو خطرہ ہے۔ ہم فریقین کی جانب سے فوری طور پر دشمنیوں کو ختم کرنے ، تحمل روکنے اور سرحد پر امن برقرار رکھنے کے لئے تمام ممکنہ اقدامات کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہیں۔

آسٹریلیائی اسٹریٹجک پالیسی انسٹی ٹیوٹ کے ایک مقالے کے مطابق ، کینبرا میں واقع ایک دفاعی اور اسٹریٹجک پالیسی تھنک ٹینک کے مطابق بھارتی اکاؤنٹس آرمینیا کی حمایت میں انڈیا سپورٹس آرمینیا کی حمایت کر رہے ہیں،سابق بھارتی مندوب اچل ملہوترا نے دی انڈین ایکسپریس کے ذریعہ شائع ہونے والی ایک رپورٹ میں وضاحت کی ہے کہ آرمینیا اور بھارت کے درمیان پرانے تعلقات ہیں۔

انہوں نے کہا کہ آذربائیجان نے مسئلہ کشمیر پر بھارت کو تنقید کا نشانہ بنایا، آرمینیا کو بھارت کی طرف سے ورچوئل سپورٹ حاصل ہے – متعدد بھارتی ارمینی باشندوں کی زمینی مدد بھی کررہے ہیں،آرمینیا کے موقف کی حمایت کرتے ہوئے بھارت لازمی طور پر حق خودارادیت کی حمایت کرے گا،انہوں نے مزید کہا کہ بھارت کی آرمینیائی علیحدگی پسندوں کی پشت پناہی کشمیر کے بارے میں ہمارے لئے اسٹریٹجک نتائج کا حامل ہوسکتی ہے

نڈین ایکسپریس کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ناگورنو-قرہ باخ میں تنازعےکے تین دن بعد ، 21 سالہ میڈیکل طالب علم سنجے یادو چھ دوستوں کو یریوان کے جمہوریہ اسکوائر لے گیا اور اگلے مورچوں پر آرمینی فوجیوں کے لئے کھانا اور پانی عطیہ کرنے لگے۔


Share
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Check Also

فرانس میں حضور ﷺ کا خاکہ کلاس میں دکھانے والے ٹیچر کو قتل کردیا گیا

 یورپی ملک فرانس میں ایک شخص نے حضور ﷺ کا خاکہ کلاس میں دکھانے والے …